EN ANSVARLIG FLEKSIBEL
ARBEJSPLADS
Ledige stillinger
All Ears søger leveranceansvarlig og salgsassistent
All Ears er en enestående socialøkonomisk telemarketingvirksomhed, som søger en ny leveranceansvarlig og salgsassistent – 37 timer ugentligt.
Brænder du for at gøre en forskel, er du klar på et anderledes og udfordrende job og trives du med at tage ansvar, have mange bolde i luften og arbejde struktureret? Så kan det være det er dig, vi har brug for i All Ears.
Kort om os
All Ears er en unik socialøkonomisk telemarketingvirksomhed med 30 års erfaring i mødebooking, fundraising, salg og kundeservice for en lang række af Danmarks førende kommercielle og offentlige virksomheder og landets største NGO´er, patientforeninger og velgørende organisationer.
Vores sociale mission er at vi uddanner og beskæftiger hovedsageligt blinde og svagsynede mennesker, fordi personer med et synshandicap har særlige forudsætninger for at være nærværende og professionelle i dialogen i telefonen. Telefonen er blind kommunikation, uanset om man kan se eller ej, men når man er vant til at kommunikere i blinde, og vant til at danne sig et indtryk af et andet menneske og af den situation man ringer ind i, uden at kunne se nogle af delene, så bliver man meget skarp til hurtigt at lytte sig frem til, hvad det er for en person man taler med, og hvilken situation man har truffet dem i – begge dele noget som er ekstremt vigtigt hurtigt at afdække for at levere højkvalitetstelemarketing, som vi gør i All Ears.
Den sociale mission betyder at cirka 70% af dine kommende kollegaer har et synshandicap, men hos os er et nedsat syn ikke en begrænsning, det er en stor styrke i arbejdet på telefonen, og hvad vores folk mangler visuelt, har de til gengæld i empati, dedikation og arbejdsglæde, hvilket betyder at du træder ind i en virksomhed med høj trivsel, stærkt kollegaskab og stor faglighed.
I All Ears forener vi forretning og socialt ansvar. Hos os er det faktisk hinandens forudsætninger, hvilket er den vision, der bærer kulturen i virksomheden. Som medarbejder i All Ears er man med til at tage et socialt ansvar og til at skabe social merværdi, i og med at vores overskud geninvesteres i virksomheden til at ansætte flere mennesker i målgruppen. Den sociale mission er vedtægtsbestemt, og for os er den sociale bundlinje lige så vigtig som den økonomiske.
Arbejdsopgaver
Som leveranceansvarlig og salgsassistent får du et spændende og meget varieret todelt job, som både rummer et stort ansvar for All Ears’ leverance af højkvalitetstelemarketingydelser og en nøglerolle i vores salgsarbejde som personlig assistent for virksomhedens direktør, som selv har et synshandicap.
Som leveranceansvarlig i All Ears, får du medansvar for et modent og engageret team på mere end 30 erfarne phonere, som tager sig af in- og outboundopgaver på telefonen, inden for fundraising, mødebooking, kundefastholdelse og support for nogle af landets fremmeligste NGO’er, humanitære og velgørende organisationer samt patientforeninger og politiske partier. Vi udfører KUN dialogbaseret telemarketing, med kvalitet i højsæde som giver en behagelig oplevelse for dem vi ringer op. Vi er helt uden sammenligning med andre callcentre, ikke kun i kraft af vores sociale mission, men også qua den lange anciennitet og høje gennemsnitsalder der er blandt vores phonere.
Som salgsassistent bliver du direktørens højre hånd, såvel i salgsarbejdet som i driften af virksomheden. Du skal så at sige være hans øjne i forbindelse med afholdelse af kundemøder, udarbejdelse af tilbud og samarbejdsaftaler, administrative opgaver og generelt i hans daglige virke. Det er en funktion som kræver en høj grad af fortrolighed og du vil få indsigt i alle aspekter af virksomhedens drift. Opgaverne er ret beset lavkomplekse men kræver sans for finessen, grundighed og overblik.
Dine arbejdsopgaver som leveranceansvarlig er at:
- Planlægge vores telemarketingdrift i tæt samspil med All Ears’ callcenterchef og direktør.
- Overvåge performance såvel kollektivt som individuelt, og levere tal og statistikker til callcenterchefen.
- Stå til rådighed for phonerstaben for leverancerelaterede spørgsmål om f.eks. kampagneopsætning, målsætninger, tekniske udfordringer og ringeplan.
- Opsætte telemarketingkampagner i vores dialersystem.
- Udarbejde statusrapporter og afrapporteringer til vores kunder.
- Være i tæt dialog med vores kunder vedr. kampagner, performance og planlægning samt deltagelse i briefing- og planlægningsmøder.
- Indgå i vores ledelsesteam, som udover den daglige drift, også skal styre virksomheden i den rigtige retning og bl.a. gennemføre et generationsskifte i vores phonerstab, over de kommende år.
Dine arbejdsopgaver som salgsassistent er at:
- Køre direktøren til og deltage i kundemøder.
- Være personlig assistent for direktøren i forbindelse med hans daglige virke.
- Deltage i udarbejdelse af skriftligt materiale.
- Assistere med opdatering af diverse systemer.
Dine ansvarsområder spænder bredt og du får derfor garanteret en varieret hverdag hos os.
Personlige kvalifikationer
Vi søger en dedikeret medarbejder, som både kan arbejde selvstændigt og som fungerer godt i et team. Du skal være pligtopfyldende, omhyggelig og kunne lide at tale med mennesker.
Vi forventer at:
- Du taler og skriver flydende dansk samt kan gøre dig forståelig mundtligt og skriftligt på engelsk.
- Du er social intelligent, kan nemt indgå i et eksisterende team med meget forskellige mennesker og du er fordomsfri, empatisk og rummelig.
- Du er nysgerrig, har gåpåmod, er tålmodig og har lyst til at lære nyt.
- Du er ansvarsbevidst, punktlig og mødestabil.
- Du er selvdisciplineret og trives med frihed under ansvar.
- Du har kørekort og egen bil som kan anvendes i dit arbejde.
- Du er velsoigneret og præsentabel.
Faglige kvalifikationer
Vores kommende kollega skal have erfaring fra arbejdsmarkedet, ikke nødvendigvis fra en telemarketingvirksomhed, men fra et andet job hvor IT-kompetencer, kundeservice og samarbejde har været i højsæde. Erfaring med telemarketing og/eller fundraising er en fordel, men ikke et krav. Din forgænger i stillingen vil sørge for grundig introduktion til jobbet og oplæring/uddannelse, så du bliver klædt godt på til at varetage dit nye arbejde. Han fratræder først sin stilling pr. 1. august 2025, og står således til rådighed for sideoplæring, i de første 3 måneder af din ansættelse.
Vi forventer at:
- Du er IT-stærk, mestrer Office-pakken, herunder i særdeleshed Excel.
- Du har en god matematisk forståelse og er logisk tænkende.
- Du er serviceminded og god til at kommunikere med kunder/samarbejdspartnere.
Vi tilbyder
Du bliver del af en fantastisk virksomhed, som gør en stor forskel hver eneste dag, såvel for de vigtige formål vi ringer ud på vegne af, som for de mennesker som er ansat i All Ears. Vi vægter trivsel og arbejdsmiljø højt, og selvom vi har fokus på resultater, vægter vi en sund og stressfri hverdag højt.
Du får:
- Et alsidigt og meningsfuldt job i en socialt ansvarlig virksomhed.
- En masse fantastiske kollegaer.
- Sociale sammenkomster og aktiviteter, både i og uden for arbejdstiden.
- Løn efter kvalifikationer.
Ansættelse og tiltrædelse
Hvis ovenstående har din interesse, fremsend venligst et CV og en motiveret ansøgning til direktør Emil Utzon, på eu@all-ears.dk
- Ansøgningsfrist: fredag d. 14/2-2025 kl. 12.00
- Der afholdes løbende samtaler.
- Ansættelse pr. 1. april 2025
All Ears søger leveranceansvarlig
All Ears er en enestående socialøkonomisk telemarketingvirksomhed, som søger en ny leveranceansvarlig – 25 timer ugentligt.
Brænder du for at gøre en forskel, er du klar på et anderledes og udfordrende job og trives du med at tage ansvar, have mange bolde i luften og arbejde struktureret? Så kan det være det er dig, vi har brug for i All Ears.
Kort om os
All Ears er en unik socialøkonomisk telemarketingvirksomhed med 30 års erfaring i mødebooking, fundraising, salg og kundeservice for en lang række af Danmarks førende kommercielle og offentlige virksomheder og landets største NGO´er, patientforeninger og velgørende organisationer.
Vores sociale mission er at vi uddanner og beskæftiger hovedsageligt blinde og svagsynede mennesker, fordi personer med et synshandicap har særlige forudsætninger for at være nærværende og professionelle i dialogen i telefonen. Telefonen er blind kommunikation, uanset om man kan se eller ej, men når man er vant til at kommunikere i blinde, og vant til at danne sig et indtryk af et andet menneske og af den situation man ringer ind i, uden at kunne se nogle af delene, så bliver man meget skarp til hurtigt at lytte sig frem til, hvad det er for en person man taler med, og hvilken situation man har truffet dem i – begge dele noget som er ekstremt vigtigt hurtigt at afdække for at levere højkvalitetstelemarketing, som vi gør i All Ears.
Den sociale mission betyder at cirka 70% af dine kommende kollegaer har et synshandicap, men hos os er et nedsat syn ikke en begrænsning, det er en stor styrke i arbejdet på telefonen, og hvad vores folk mangler visuelt, har de til gengæld i empati, dedikation og arbejdsglæde, hvilket betyder at du træder ind i en virksomhed med høj trivsel, stærkt kollegaskab og stor faglighed.
I All Ears forener vi forretning og socialt ansvar. Hos os er det faktisk hinandens forudsætninger, hvilket er den vision, der bærer kulturen i virksomheden. Som medarbejder i All Ears er man med til at tage et socialt ansvar og til at skabe social merværdi, i og med at vores overskud geninvesteres i virksomheden til at ansætte flere mennesker i målgruppen. Den sociale mission er vedtægtsbestemt, og for os er den sociale bundlinje lige så vigtig som den økonomiske.
Arbejdsopgaver
Som leveranceansvarlig i All Ears, får du medansvar for et modent og engageret team på mere end 30 erfarne phonere, som tager sig af in- og outboundopgaver på telefonen, inden for fundraising, mødebooking, kundefastholdelse og support for nogle af landets fremmeligste NGO’er, humanitære og velgørende organisationer samt patientforeninger og politiske partier. Vi udfører KUN dialogbaseret telemarketing, med kvalitet i højsæde som giver en behagelig oplevelse for dem vi ringer op. Vi er helt uden sammenligning med andre callcentre, ikke kun i kraft af vores sociale mission, men også qua den lange anciennitet og høje gennemsnitsalder der er blandt vores phonere.
Dine arbejdsopgaver er at:
- Planlægge vores telemarketingdrift i tæt samspil med All Ears’ callcenterchef og direktør.
- Overvåge performance såvel kollektivt som individuelt, og levere tal og statistikker til callcenterchefen.
- Stå til rådighed for phonerstaben for leverancerelaterede spørgsmål om f.eks. kampagneopsætning, målsætninger, tekniske udfordringer og ringeplan.
- Opsætte telemarketingkampagner i vores dialersystem.
- Udarbejde statusrapporter og afrapporteringer til vores kunder.
- Være i tæt dialog med vores kunder vedr. kampagner, performance og planlægning samt deltagelse i briefing- og planlægningsmøder.
- Indgå i vores ledelsesteam, som udover den daglige drift, også skal styre virksomheden i den rigtige retning og bl.a. gennemføre et generationsskifte i vores phonerstab, over de kommende år.
Dine ansvarsområder spænder bredt og du får derfor garanteret en varieret hverdag hos os.
Personlige kvalifikationer
Vi søger en dedikeret medarbejder, som både kan arbejde selvstændigt og som fungerer godt i et team. Du skal være pligtopfyldende, omhyggelig og kunne lide at tale med mennesker.
Vi forventer at:
- Du taler og skriver flydende dansk samt kan gøre dig forståelig mundtligt og skriftligt på engelsk.
- Du er social intelligent, kan nemt indgå i et eksisterende team med meget forskellige mennesker og du er fordomsfri, empatisk og rummelig.
- Du er nysgerrig, har gåpåmod, er tålmodig og har lyst til at lære nyt.
- Du er ansvarsbevidst, punktlig og mødestabil.
- Du er selvdisciplineret og trives med frihed under ansvar.
- Du er velsoigneret og præsentabel.
Faglige kvalifikationer
Vores kommende kollega skal have erfaring fra arbejdsmarkedet, ikke nødvendigvis fra en telemarketingvirksomhed, men fra et andet job hvor IT-kompetencer, kundeservice og samarbejde har været i højsæde. Erfaring med telemarketing og/eller fundraising er en fordel, men ikke et krav. Din forgænger i stillingen vil sørge for grundig introduktion til jobbet og oplæring/uddannelse, så du bliver klædt godt på til at varetage dit nye arbejde. Han fratræder først sin stilling pr. 1. august 2025, og står således til rådighed for sideoplæring, i de første 3 måneder af din ansættelse.
Vi forventer at:
- Du er IT-stærk, mestrer Office-pakken, herunder i særdeleshed Excel.
- Du har en god matematisk forståelse og er logisk tænkende.
- Du er serviceminded og god til at kommunikere med kunder/samarbejdspartnere.
Vi tilbyder
Du bliver del af en fantastisk virksomhed, som gør en stor forskel hver eneste dag, såvel for de vigtige formål vi ringer ud på vegne af, som for de mennesker som er ansat i All Ears. Vi vægter trivsel og arbejdsmiljø højt, og selvom vi har fokus på resultater, vægter vi en sund og stressfri hverdag højt.
Du får:
- Et alsidigt og meningsfuldt job i en socialt ansvarlig virksomhed.
- En masse fantastiske kollegaer.
- Sociale sammenkomster og aktiviteter, både i og uden for arbejdstiden.
- Løn efter kvalifikationer.
Ansættelse og tiltrædelse
Hvis ovenstående har din interesse, fremsend venligst et CV og en motiveret ansøgning til direktør Emil Utzon, på eu@all-ears.dk
- Ansøgningsfrist: fredag d. 14/2-2025 kl. 12.00
- Der afholdes løbende samtaler.
- Ansættelse pr. 1. april 2025
All Ears søger salgsassistent
All Ears er en enestående socialøkonomisk telemarketingvirksomhed, som søger en ny salgsassistent/PA for direktøren – 15 timer ugentligt.
Brænder du for at gøre en forskel, er du klar på et anderledes og udfordrende job og trives du med at udføre administrative opgaver og arbejde struktureret? Så kan det være det er dig, vi har brug for i All Ears.
Kort om os
All Ears er en unik socialøkonomisk telemarketingvirksomhed med 30 års erfaring i mødebooking, fundraising, salg og kundeservice for en lang række af Danmarks førende kommercielle og offentlige virksomheder og landets største NGO´er, patientforeninger og velgørende organisationer.
Vores sociale mission er at vi uddanner og beskæftiger hovedsageligt blinde og svagsynede mennesker, fordi personer med et synshandicap har særlige forudsætninger for at være nærværende og professionelle i dialogen i telefonen. Telefonen er blind kommunikation, uanset om man kan se eller ej, men når man er vant til at kommunikere i blinde, og vant til at danne sig et indtryk af et andet menneske og af den situation man ringer ind i, uden at kunne se nogle af delene, så bliver man meget skarp til hurtigt at lytte sig frem til, hvad det er for en person man taler med, og hvilken situation man har truffet dem i – begge dele noget som er ekstremt vigtigt hurtigt at afdække for at levere højkvalitetstelemarketing, som vi gør i All Ears.
Den sociale mission betyder at cirka 70% af dine kommende kollegaer har et synshandicap, men hos os er et nedsat syn ikke en begrænsning, det er en stor styrke i arbejdet på telefonen, og hvad vores folk mangler visuelt, har de til gengæld i empati, dedikation og arbejdsglæde, hvilket betyder at du træder ind i en virksomhed med høj trivsel, stærkt kollegaskab og stor faglighed.
I All Ears forener vi forretning og socialt ansvar. Hos os er det faktisk hinandens forudsætninger, hvilket er den vision, der bærer kulturen i virksomheden. Som medarbejder i All Ears er man med til at tage et socialt ansvar og til at skabe social merværdi, i og med at vores overskud geninvesteres i virksomheden til at ansætte flere mennesker i målgruppen. Den sociale mission er vedtægtsbestemt, og for os er den sociale bundlinje lige så vigtig som den økonomiske.
Arbejdsopgaver
Som salgsassistent/PA får du et spændende og varieret job, som både indeholder en nøglerolle i vores salgsarbejde og en funktion som personlig assistent for virksomhedens direktør, som selv har et synshandicap.
Som salgsassistent/PA bliver du direktørens højre hånd, såvel i salgsarbejdet som i driften af virksomheden. Du skal så at sige være hans øjne i forbindelse med afholdelse af kundemøder, udarbejdelse af tilbud og samarbejdsaftaler, administrative opgaver og generelt i hans daglige virke. Det er en funktion som kræver en høj grad af fortrolighed og du vil få indsigt i alle aspekter af virksomhedens drift. Opgaverne er ret beset lavkomplekse men kræver sans for finessen, grundighed og overblik.
Dine arbejdsopgaver som salgsassistent er at:
- Køre direktøren til og deltage i kundemøder.
- Være personlig assistent for direktøren i forbindelse med hans daglige virke.
- Deltage i udarbejdelse af skriftligt materiale.
- Assistere med opdatering af diverse systemer.
Dine ansvarsområder spænder bredt og du får derfor garanteret en varieret hverdag hos os.
Personlige kvalifikationer
Vi søger en dedikeret medarbejder, som både kan arbejde selvstændigt og som fungerer godt i et team. Du skal være pligtopfyldende, omhyggelig og kunne lide at tale med mennesker.
Vi forventer at:
- Du taler og skriver flydende dansk samt kan gøre dig forståelig mundtligt og skriftligt på engelsk.
- Du er social intelligent, kan nemt indgå i et eksisterende team med meget forskellige mennesker og du er fordomsfri, empatisk og rummelig.
- Du er nysgerrig, har gåpåmod, er tålmodig og har lyst til at lære nyt.
- Du er ansvarsbevidst, punktlig og mødestabil.
- Du er selvdisciplineret og trives med frihed under ansvar.
- Du har kørekort og egen bil som kan anvendes i dit arbejde.
- Du er velsoigneret og præsentabel.
Faglige kvalifikationer
Vores kommende kollega skal have erfaring fra arbejdsmarkedet, ikke nødvendigvis fra en telemarketingvirksomhed, men fra et andet job hvor IT-kompetencer, kundeservice og samarbejde har været i højsæde. Erfaring med telemarketing og/eller fundraising er en fordel, men ikke et krav. Din forgænger i stillingen vil sørge for grundig introduktion til jobbet og oplæring/uddannelse, så du bliver klædt godt på til at varetage dit nye arbejde.
Vi forventer at:
- Du er IT-stærk, mestrer Office-pakken, herunder i særdeleshed Excel.
- Du har en god matematisk forståelse og er logisk tænkende.
- Du er serviceminded og god til at kommunikere med kunder/samarbejdspartnere.
Vi tilbyder
Du bliver del af en fantastisk virksomhed, som gør en stor forskel hver eneste dag, såvel for de vigtige formål vi ringer ud på vegne af, som for de mennesker som er ansat i All Ears. Vi vægter trivsel og arbejdsmiljø højt, og selvom vi har fokus på resultater, vægter vi en sund og stressfri hverdag højt.
Du får:
- Et alsidigt og meningsfuldt job i en socialt ansvarlig virksomhed.
- En masse fantastiske kollegaer.
- Sociale sammenkomster og aktiviteter, både i og uden for arbejdstiden.
- Løn efter kvalifikationer.
Ansættelse og tiltrædelse
Hvis ovenstående har din interesse, fremsend venligst et CV og en motiveret ansøgning til direktør Emil Utzon, på eu@all-ears.dk
- Ansøgningsfrist: fredag d. 11/4-2025 kl. 12.00
- Der afholdes løbende samtaler.
- Ansættelse pr. 2. juni 2025
All Ears søger synsudfordrede phonere
All Ears er en unik socialøkonomisk telemarketingvirksomhed, som søger blinde, svagsynede og synsudfordrede phonere – ordinær ansættelse eller fleksjob, minimum 15 timer ugentligt.
Arbejdsopgaver
Som phoner i All Ears, indgår du i et modent og engageret team af cirka 25 erfarne phonere, som tager sig af in- og outboundopgaver på telefonen, inden for fundraising, mødebooking, kundefastholdelse og support for eks. NGO’er, humanitære og velgørende organisationer samt patientforeninger og politiske partier.
Dine arbejdsopgaver er at:
- Kontakte privatpersoner på vegne af landets største velgørende organisationer, såsom Læger uden Grænser, PlanBørnefonden, WWF, UNHCR etc.
- Kontakte patientforeninger og sygdomsbekæmpende organisationers nuværende og potentielle bidragsydere og medlemmer.
- Kontakte offentlige og private virksomheder med henblik på indgåelse af mødeaftaler for kommercielle kunder, som Novo Nordisk IT, DSB og Projectum.
- Kontakte virksomheder og privatpersoner med henblik på gennemførelse af markedsanalyser og spørgeskemaundersøgelser.
Opgavernes formål spænder bredt og du får derfor garanteret en varierende hverdag hos os.
Vi udfører KUN dialogbaseret telemarketing, som med de rette værktøjer bliver en behagelig oplevelse for såvel dig, som for dem vi ringer op. Vi er helt uden sammenligning med andre callcentre.
Personlige kvalifikationer
Vi søger en dedikeret medarbejder, som både kan arbejde selvstændigt og som fungerer godt i et team. Du skal være pligtopfyldende, omhyggelig og kunne lide at tale med mennesker.
Vi forventer at:
- Du har en behagelig og levende stemme, og du taler flydende dansk
- Du kan føre en vedrørende og empatisk dialog, og tør at tage samtaler om svære emner, som krig og sygdom
- Du er social intelligent og kan nemt indgå i et eksisterende team
- Du er nysgerrig, har gåpåmod, er tålmodig og har lyst til at lære nyt
- Du brænder for at hjælpe til i verdens brændpunkter, helt uden at være der selv
- Du skal kunne arbejde minimum 15 timer om ugen og kunne tage en aftenvagt pr. måned, som slutter kl. 20.00
Faglige kvalifikationer
Vi er på udkig efter en synsudfordret medarbejder, som ikke behøver at have erfaring med jobområdet, men som brænder for at komme på arbejdsmarkedet. Vi vil sørge for grundig introduktion til jobbet og oplæring/uddannelse, så du bliver klædt godt på til at varetage dit nye arbejde.
Vi forventer at:
- Du er afklaret med din synsudfordring og har kendskab til de nødvendige hjælpemidler for at kunne betjene en computer
- Du har kendskab til Windows Office-pakken og generel anvendelse af en computer
- Du kan læse og skrive dansk
Vi tilbyder
Du bliver del af en fantastisk virksomhed, som gør en stor forskel hver eneste dag, såvel for de vigtige formål vi ringer ud på vegne af, som for de mennesker som er ansat i All Ears. Vi vægter trivsel og arbejdsmiljø højt, og selvom vi har fokus på resultater, vægter vi en sund og stressfri hverdag højt.
Du får:
- Et meningsfuldt job i en socialt ansvarlig virksomhed
- En masse fantastiske kollegaer, som er i samme båd som dig
- Sociale sammenkomster og aktiviteter, både i og uden for arbejdstiden
Ansættelse og tiltrædelse
Hvis ovenstående har din interesse, fremsend venligst et CV og en motiveret ansøgning til callcenterchef Anne Dahlin, på ad@all-ears.dk
- Der afholdes løbende samtaler
Der er mulighed for at indlede samarbejdet med en virksomhedspraktik. Vi laver dog kun praktikker med henblik på fastansættelse, og altså ikke rene afklarende praktikker.
vores dna
Vi er specialister inden for fundraising, mødebooking, fastholdelse og telefonpasning. Derudover kan vi hjælpe med omsorgskald, servicekald og spørgeskemaundersøgelser.
Vi har ordentlighed og social ansvarlighed som vores DNA siden starten i 1995.
