Effektiv fundraising

I All Ears Telemarketing formår vi at gennemføre effektiv fundraising og samtidig bevare respekten i telefonsamtalen. Derfor samarbejder en række af landets skarpeste og mest respekterede organisationer med os.

Vi arbejder med fundraising for nogle af landets skarpeste organisationer.

All Ears har mere end 20 års erfaring med effektiv fundraising, og er en branchens mest erfarne og mest kvalitetsbevidste telemarketingvirksomheder inden for dette felt. Vi kender vejen til effektiv fundraising, uanset om det drejer sig om kald til private medlemmer/bidragsydere eller B-2-B kald til sponsorer og erhvervsmedlemmer.

Vi har samarbejdet med alle de dygtigste organisationer på dette område: Læger uden Grænser, Børnefonden, Røde Kors, Diabetesforeningen og mange flere. Læs hvad vores kunder siger om vores tilgang til effektiv fundraising her.

Telemarketing – fleksibelt værktøj til effektiv fundraising

Effektiv fundraising sker ofte i et mix af flere marketingaktiviteter, men hvor telemarketing er omdrejningspunktet. Telemarketing er en effektiv og også omkostningseffektiv fundraisingaktivitet. Eksempelvis kan vi i samarbejdet med vores kunder hurtigt og nemt ændre strategi og tilpasse tilgangen til målgruppen, hvis vi bliver klogere sammen.

En af styrkerne er den personlige kommunikation, der skabes i telefonen. Det er i telefonsamtalen der motiveres, hvor relationer skabes og hvor aftaler kan indgås. Vi oplever, at man som organisation kan udmærke sig i forhold til de andre organisationer ved at møde sine bidragsydere og medlemmer gennem en nærværende og etisk funderet dialog i telefonen. Du kan læse om vores tilgang til samtalen her.

Vi bevarer etikken i samtalerne

For All Ears er det vigtigt, at effektiv fundraising går hånd i hånd med en høj etisk standard. Vi er medlem af ISOBRO’s leverandørnetværk og efterlever ISOBRO’s indsamlingsetiske retningslinjer. Det betyder, at vi planlægger og gennemfører alle kampagner, så de lever op til disse standarder. Det gør vi, fordi vi selv vægter at arbejde med etikken i højsædet, men også fordi vi mener, at det er sådan vi skaber de bedste og mest holdbare resultater for vores kunder. Læs om vores tilgang til samtalen her.

“Vores donorer har afgørende værdi for vores mulighed for at yde nødhjælp rundt om i verden. Derfor er det helt essentielt for os, at donorerne føler sig værdsat og respekteret i samtalen. Dét kan All Ears Telemarketing leve op til, uden at det går ud over de økonomiske resultater. Vi er meget tilfredse med samarbejdet.” – Læger uden Grænser