ALL EARS

ALL EARS

6 gode grunde til at du skal vælge All Ears til din professionelle mødebooking

Læs 6 gode grunde til at du skal vælge All Ears til din professionelle mødebooking

 

Hvad er mødebooking?

Mødebooking er en form for telemarketing, hvor en mødebooker tager direkte kontakt til potentielle kunder gennem telefonopkald. Mødebooking er et værktøj, som sælgere bruger, når de ønsker at udvide deres kundebase gennem etablerede salgsmøder. Mødebooking åbner døren mellem din virksomhed og mulige kunder, derfor handler mødebooking om at opbygge relationer og skabe tryghed uanset om der er tale om mødebooking med private eller virksomheder. God mødebooking sikre dig, at du kun bruger tid og ressourcer på at træffe allerede interesserede kunder på dine møder.

 

1. Kvalitet og seriøsitet er altid i højsædet

Vi sikrer altid høj kvalitet i vores mødebooking og har stort fokus på, at møder ikke bliver aflyst. Inden vi begynder at booke dine møder, sætter vi os grundigt ind i din situation og hvad du forventer at få ud af mulige møder. Vores mål med vores samarbejde vil være at give dit firma de bedste rammer for et muligt salg. Vi booker kun de møder, som opfylder dine krav og som giver mening for dig at bruge tid og ressourcer på. Du undgår derfor møder booket af alt for ivrige sælgere, som blot ønsker at opnå provision af deres salg.

 

2.Vi kan skaffe de rigtige leads

Effektiv mødebooking består i at definere og udvælge den rigtige målgruppe. Vi kan hjælpe dig med en end-to-end løsning, hvor vi finder de rigtige kundeemner (leads) inden for din målgruppe. Ved at vi skaffer dine leads, sparer vi dig for den tid og de omkostninger, som er forbundet med selv at skaffe de rigtige leads. Ved at vores mødebookere ringer på varme og nye leads, mindsker det også tidshorisonten for, hvornår det ønskede antal salgsmøder er booket.

 

3. Vi sikrer den gode samtale

Vores dygtige mødebookere jagter ikke møder, men sikrer en god dialog og spørger ind til kunden. En god første samtale lægger det basale fundament for dit kommende møde og etablerer en tidlig tillid mellem dig og kunden. Samtidigt sikrer en god samtale, at vi får noteret vigtige oplysninger og tips, som du kan bruge på dit møde til at få et eventuelt salg i hus.

Vores mødebookere har stor erfaring både inden for B2B og B2C telemarketing mødebooking. Vi har et stabilt team af mødebookere, hvis mange års erfaring og ekspertise er reflekteret i vores gennemsnitsalder på 45 år. Derudover er 40% af vores mødebookere svagtseende, hvilket giver dem de bedste muligheder for at lytte og deltage aktivt i samtalen med dine kommende kunder.

4. Vores højteknologiske løsninger

Vi tilbyder højteknologiske mødebookings-pakker, der sikrer at et varmt lead kan ringes op inden for få timer. Det øger markant chancen for at booke et møde. Derudover sikrer vi en hurtig bekræftelse til både dig og kunden, hvilket minimerer risikoen for en aflysning. Når vi har booket et møde, vil vores booking blive placeret direkte i din kalender. Vores professionelle mødebooking gør det nemt for både dig og nye potentielle kunder.

5. Den rigtige prismodel til enhver virksomhed

Hos os køber du ikke timer og håber på det bedste. Sammen skaber vi den optimale businesscase og udarbejder et tilbud med den rette prismodel, der passer din virksomhed. Det skal give mening for alle parter at indgå en aftale om et samarbejde. Vi tilbyder bl.a. priser baseret på en no cure no pay model, hvor du kun betaler for de møder, som vi booker til dig. Vi tager al risikoen! Hvis man ikke har stor erfaring med mødebooking, er det både en langsommelig og dyr affære. Vores professionelle mødebooking sikrer, at du hurtigt og nemt kan udvide din kundebase samtidigt med, at du på forhånd kender alle omkostningerne.

 

6. Vi kan styrke din CSR-profil

Vi er en socialøkonomisk virksomhed, der tager et udvidet socialt ansvar. Vi har en social mission om at skabe arbejdspladser for mennesker med synshandicap som generelt er trængt på det danske arbejdsmarked. 40% af vores ansatte er blinde og vi er ikke i tvivl om, at det er muligt at kombinere forretning og socialt ansvar. Siden 1995 har vi har vi uddannet og beskæftiget omkring 200 personer med synshandicap inden for mødebooking, fundraising og salg.

Vores medarbejdere er virksomhedens væsentligste ressource. Vi samarbejder med mange virksomheder og organisationer, som direkte og indirekte bidrager til vores mission. Det sker gennem at samarbejde med os, så vi kan ansætte flere medarbejdere med et synshandicap. Du kan læse mere om, hvordan du med et samarbejde med os kan forene forretning og socialt ansvar her: https://all-ears.dk/socialtansvar/

 

Ser du muligheder i et samarbejde med os?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du kan se mulighederne i et samarbejde. Med vores mange års erfaring er vi ikke i tvivl om, at vi kan hjælpe dig med nye kunder og samtidigt styrke din og vores sociale mission. Vi har siden 1995 arbejdet sammen med nogle af de største virksomheder og NGO’er i Danmark og vi sætter en stor dyd i at forstå vores kunders unikke værdier. Er du interesseret i et tilbud, må du ikke tøve med at udfylde kontaktformularen nedenfor.

SEND OS EN BESKED

AddressE

Stationsparken 25
2600 Glostrup

TELEFON

+45 35 10 14 14

Følg os