Lutter ører og hjerte i 22 år

All Ears logo

Hvad ser du i vores logo? To ører, et hjerte eller måske begge dele?

Den 15. maj 2017 er 22 år siden, vi blev grundlagt og to år siden, at vi – i forbindelse med vores 20-års jubilæum – fik nyt navn og logo.

Der er både et hjerte og to ører i vores logo, for vi har hjertet med i det, vi gør, og samtidig gennemsyrer det, at være lutter øre, alt det, vi gør.

Telemarketing er ikke bare telemarketing

Telemarketing handler mere om at lytte end om at tale.

Telemarketing handler mere om at lytte end om at se.

For os er det helt grundlæggende at være lutter øre, og netop derfor hedder vi All Ears. For os handler det om at lytte til vores kunder og vores kunders kunder. Blinde og svagtseende har en forfinet hørelse og evne til at være nærværende. Et nærvær som hver dag gør en kæmpe forskel for vores kunder og vores kunders kunder, donorer eller støtter.

Læs mere om vores tilgang til telemarketing lige her.