All Ears styrker Ungdommens Røde Kors’ arbejde for at hjælpe udsatte børn og unge i Danmark

Introforløb for dig med synshandicap

All Ears arbejder med succes i denne tid med at rejse midler til Ungdommens Røde Kors’ ferielejre for børn. Kampagnen følger en anden succesfuld kampagne, der har gjort det muligt at åbne flere såkaldte ”Fællesværker” på Fyn.

Næsten 60.000 børn og unge vokser op uden tætte relationer og mangler støtte og hjælp i deres hverdag. Det er de børn, som Ungdommens Røde Kors – i samarbejde med TrygFonden – hjælper ved at skabe og drive såkaldte Fællesværker. Fællesværkerne skabes sammen med lokale kræfter og er finansielt støttet med bidrag fra engagerede lokale virksomheder.

I den forbindelse har All Ears ringet ud til et stort antal fynske virksomheder for at hverve lokale virksomhedssponsorer til Fællesværkerne.

Telemarketingindsatsen var en vigtig del af kampagnen, og vi er glade for og stolte af – med vores indsats – at have været med til at bidrage til åbningen af Fællesværker på Fyn i byerne Bolbro, Nyborg, Vester Hæsninge og Langeskov.

Fundraisingchef Kasper Hadberg Skov siger: ”En professionel telemarketing partner, som skaber resultater, er en absolut nødvendighed i vores arbejde for at hjælpe udsatte børn og unge i Danmark. Sådan en partner er All Ears Telemarketing. Jeg får en professionel og givende sparring på vores kampagner hos All Ears, og er meget tilfreds med de resultater, som All Ears leverer, når de ringer ud til virksomheder i hele landet.

En succesfuld kombination

En stor del af succesen ved kampagnen er kombinationen af et rigtig godt forarbejde af Ungdommens Røde Kors og en fælles sparring omkring udarbejdelse og planlægning for at opnå det mest optimale udbytte af telemarketingkampagnen. Ungdommens Røde Kors’ gode og gennemarbejdede erhvervskoncept og en tæt faglig sparring mellem All Ears og Ungdommens Røde Kors omkring kampagnen, har gjort at der blev skabt en helhed i kommunikations-indsatsen, så alle elementer spillede godt sammen med indsatsen over telefonen”, udtaler kundechef Emil Utzon i All Ears.

Ambitiøs målsætning

Frem mod 2018 har Ungdommens Røde Kors plan om at skabe 45 Fællesværker i alt. I den proces er samarbejde og støtte fra lokale partnere og aktører essentiel, og i All Ears glæder vi os til fortsat at være en del af det arbejde.